Dankbaar zijn voor wat je hebt, is het begin van gelukkig zijn. Ook de afgelopen maand heb ik dagelijks twee dankbaarheidsmomentjes genoteerd. Hierbij een kort overzicht:
Lees meer »
Dankbaar zijn voor wat je hebt, is het begin van gelukkig zijn. Ook de afgelopen maand heb ik dagelijks twee dankbaarheidsmomentjes genoteerd. Hierbij een kort overzicht:
Lees meer »
In het najaar van 2019 waren we een weekendje in Maastricht. Ik had net mijn eerste opstoot gehad, maar ik wist toen nog niet dat ik MS had.
Lees meer »
Hiep hiep hoera voor mij. Afgelopen weekend (zaterdag om precies te zijn) ben ik 28 jaar geleden geboren. We vieren dit bij ons thuis met een lekker etentje. Als jarige mocht ik kiezen waar we gingen eten. We hebben al heel wat restaurants, bistro’s, … uit de omgeving geprobeerd, dus ik vond het moeilijk om eentje te kiezen.
Lees meer »
Ik heb op 1 januari geen goede voornemens als gezonder eten, meer bewegen en blablabla gemaakt. Het lukt me toch niet om die vol te houden. Ik ben op 1 januari (technisch gezien op 30 december, aangezien dat de eerste dag in die nieuwe week in mijn agenda was) begonnen met elke dag twee dankbaarheidsmomentjes te noteren. Sommige dagen was dit heel moeilijk en moest ik diep gaan nadenken. Andere dagen rolden de dankbaarheidsmomentjes er zo uit. Een kleine opsomming:
Lees meer »
Ik heb een boontje voor cultuur in de brede zin van het woord. Jaarlijks gaan we ook naar enkele voorstellingen kijken.
Lees meer »
Op 5 december 2019 is het zwaard van Damocles onherroepelijk gevallen. De officiële diagnose van MS is gesteld. We zijn een maand verder. Een maand van een paar ups en vele downs.
Lees meer »
De drukke feestdagen zijn ook weer achter de rug. Hallelujah! Hoe leuk en plezierig ze ook zijn, ik heb ze als heel vermoeiend ervaren.
Lees meer »
Hoe mooi en bijzonder 2018 was geweest met een nieuwe job en de aankoop van mijn appartement, des te heftiger is 2019 geweest. Toch zijn er ook nog steeds lichtpuntjes en kijk ik met plezier terug naar deze mooie momenten.
Lees meer »