Spring naar inhoud
  • Over mij
  • Contact
  • Multiple sclerose
    • Activiteiten MS-Liga
    • Chronisch ziek
    • Gezonder leven met MS
    • MS-dote
    • Multiple sclerose
  • Boeken
    • Feelgood
    • Jeugdboek
    • Non-fictie
    • Roman
    • Spanning
    • Thriller
    • Gelezen en geluisterd
    • WinterLezen
    • ZomerLezen
  • Hobby
    • CreaKim
    • Film
    • Kleurpret
    • Puzzelen
    • Televisie
  • Ik ben weg
    • Musical / Theater
    • Uitjes
    • Vakantie
    • Wandelen
  • Persoonlijk
    • Corona
    • Dagboek
    • Dankbaarheid
    • Groeten uit
    • Kletspraat
    • Koninklijke Kaartenmissie
    • Natuurplaatjes
    • Persoonlijk
    • Plog
    • Tag
    • Wonen
Zoeken
Sluiten

Kim leeft

Categorie: Multiple sclerose

Tysabri #21

15 juni 20264 juni 2026 Kim3 reacties

Ik mocht weer een bezoekje brengen aan het ziekenhuis voor mijn maandelijkse dosis Tysabri.

Lees meer »

Wereld MS-Dag 2026

30 mei 202613 mei 2026 Kim3 reacties

Vandaag is het Wereld MS-Dag en aangezien MS dagelijks deel uitmaakt van mijn leven, wordt er ook op mijn blog aandacht aan besteed.

Lees meer »

Waar komt de pijn vandaan?

22 mei 202613 mei 2026 Kim4 reacties

In april bracht ik tweemaal een bezoekje aan spoed en begin mei had ik een hels weekend. Benieuwd naar het vervolg? Ik vertel het hier.

Lees meer »

Tysabri #20

15 mei 20267 mei 2026 Kim2 reacties

Nieuwe maand, nieuwe dosis Tysabri.

Lees meer »

Hels weekend

13 mei 20267 mei 2026 Kim4 reacties

In deze blog vertel ik over het vervolg van mijn ritje naar spoed.

Lees meer »

Een ritje naar spoed

27 april 202627 april 2026 Kim8 reacties

Ik werd doorgestuurd door de huisarts naar spoed. Wat er aan de hand was, vertel ik hier.

Lees meer »

Waar is de huishoudelijke hulp?

20 april 20267 april 2026 Kim3 reacties

Begin november kreeg ik op een dag een niet zo’n leuk mailtje…

Lees meer »

Tysabri #19

15 april 202613 april 2026 Kim2 reacties

Het was weer tijd voor Tysabri…

Lees meer »

Tysabri #18

18 maart 202613 april 2026 Kim2 reacties

Het was weer tijd voor de volgende dosis Tysabri.

Lees meer »

Naar het ziekenhuis (NKO en longziekten)

13 maart 20268 maart 2026 Kim6 reacties

Aangezien ik al langere tijd last had van een chronische kriebelhoest bezocht ik in het najaar van 2025 de longarts. Begin maart had ik weer een afspraak, deze keer bij zowel NKO als longziekten.

Lees meer »

Berichtennavigatie

Oudere berichten
Welkom

Ik vind het heel fijn dat je op mijn blog bent beland. Op dit kleine stukje internet deel ik over mijn leven met MS en allerlei andere dingen.
Ik ben trouwens Kim, ben begin de dertig, woon ergens in de provincie Antwerpen (BE) en vind het heerlijk om te schrijven. Daarnaast ben ik een echte boekenwurm en cultuuropsnuiver.

Sommige blogs zijn beveiligd met een wachtwoord. Wil je graag meelezen, neem dan contact op.

Veel leesplezier!

ZOEK
ARCHIEF
Follow Kim leeft on WordPress.com

© 2019 - 2026 Kim Leeft

Blog op WordPress.com.
Terug naar boven
  • Abonneren Geabonneerd
    • Kim leeft
    • Voeg je bij 37 andere abonnees
    • Heb je al een WordPress.com-account? Nu inloggen.
    • Kim leeft
    • Abonneren Geabonneerd
    • Aanmelden
    • Inloggen
    • Deze inhoud rapporteren
    • Site in de Reader weergeven
    • Beheer abonnementen
    • Deze balk inklappen
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Reacties laden....