Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Het is de vierde week van mijn dagboek. Ik ben al drie weken niet verder geweest dan de vierkante meters van ons huis en onze tuin. Ik neem het woord “quarantaine” nogal letterlijk. Wat ik de afgelopen week beleefd heb, lees je hieronder.
Lees meer »
Wanneer ik ’s avonds in mijn bed lig, komen de beste blogideeën naar boven. Zo besliste ik ineens om een plog bij te houden. Plog staat voor PhotoLOG oftewel een fotodagboek.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Maart 2020 gaat de geschiedenisboeken in als de maand waarin Europa in lockdown ging omwille van het coronavirus. Deze tijd is het nog belangrijker om te genieten van kleine dingen, aangezien we allemaal aan huis gekluisterd zijn.
Lees meer »
Ik luister op de radio naar MNM en daar is wekelijks de MNM Big Hit waarbij je de nieuwste hits leert kennen. Ik kan gewoon luisteren zonder te beseffen wat er speelt, maar dan zijn er liedjes die gewoon mijn aandacht trekken. Liedjes die ik fantastisch vind.
Lees meer »
Ik had zin in cake. Ik wou eerst gewoon “uit een pakje” waar je enkel water moest toevoegen. Bij Albert Heijn hebben ze dat, voorbeeld hiervan zijn de bakmixen van Homemade. Alleen… deze hebben ze niet in onze Albert Heijn. Bij een andere bakmix moet je nog boter en zo toevoegen, waardoor je het evengoed helemaal zelf kunt maken.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Ik trek mijn etenswarenschuif op het werk weer open. Een schuif waar thee, koffiecapsules voor het Nespressomachine, instantsoepjes en koeken verborgen zitten. Ik heb zin in chocolade. Meteen schiet er een idee voor mijn blog in mijn hoofd. Kim, het chocolademeisje.
Lees meer »
Er zijn van die dagen dat je altijd zult blijven herinneren. Tijdens onze zomervakantie van 2018 verbleven we een weekje in het oosten van Nederland, in de buurt van Almelo, in een luxueus huisje op Landal De Vlegge. Zwolle ligt er in de buurt en dus besloten we er een daguitstapje van te maken.
Lees meer »