Spring naar inhoud
  • Over mij
  • Contact
  • Multiple sclerose
    • Activiteiten MS-Liga
    • Chronisch ziek
    • Gezonder leven met MS
    • MS-dote
    • Multiple sclerose
  • Boeken
    • Feelgood
    • Jeugdboek
    • Non-fictie
    • Roman
    • Spanning
    • Thriller
    • Gelezen en geluisterd
    • WinterLezen
    • ZomerLezen
  • Hobby
    • CreaKim
    • Film
    • Kleurpret
    • Puzzelen
    • Televisie
  • Ik ben weg
    • Musical / Theater
    • Uitjes
    • Vakantie
    • Wandelen
  • Persoonlijk
    • Corona
    • Dagboek
    • Dankbaarheid
    • Groeten uit
    • Kletspraat
    • Koninklijke Kaartenmissie
    • Natuurplaatjes
    • Persoonlijk
    • Plog
    • Tag
    • Wonen
Zoeken
Sluiten

Kim leeft

Categorie: Ik ben weg

Noord-Brabant 2026 | Kasteeltuinen Arcen (dag 2)

22 juni 202613 juni 2026 Kim1 reactie

Klaar voor een blog met heel veel foto’s? Hier gaan we…

Lees meer »

Noord-Brabant 2026 | Ysselsteyn (dag 1)

19 juni 202620 juni 2026 Kim1 reactie

Onze vakantie zit er weer op. Het is dus tijd voor de vakantieblogs.

Lees meer »

Theater | Door de ogen van – Rudi Vranckx

25 mei 202624 mei 2026 Kim4 reacties

De laatste voorstelling van het theaterseizoen 2025-2026 is weggelegd voor Rudi Vranckx. Het was een aangrijpende voorstelling, maar meer erover in deze blog. Let op: bevat spoilers!

Lees meer »

Theater | Farce Majeure – Michael Van Peel

29 april 202626 april 2026 KimEen reactie plaatsen

Op naar het cultureel centrum voor de nieuwste voorstelling van Michael Van Peel! Let op: bevat spoilers.

Lees meer »

Theater | Lieve Hemel – Annemie Struyf en Soetkin Baptist

1 april 202631 maart 2026 KimEen reactie plaatsen

Soetkin Baptist, die in Noorwegen woont, is even in het land om samen met Annemie Struyf een theatertour te doen. Wij zijn gaan kijken naar deze voorstelling.

Lees meer »

Wandelen in Het Vrieselhof

16 maart 20268 maart 2026 Kim3 reacties

Ik had een namiddagje verlof genomen en na het werk ben ik doorgereden naar een provinciaal domein voor een wandeling.

Lees meer »

Uiteten

13 februari 20267 februari 2026 Kim3 reacties

Het was weer een tijd om te gaan uiteten…

Lees meer »

Theater | Eindejaarsconference 2025 – Yannick Noben

2 februari 202631 januari 2026 Kim1 reactie

Nog één keer terugblikken naar 2025 deden we met de eindejaarsconference van Yannick Noben. Let op!: Deze blogpost bevat spoilers.

Lees meer »

Zonsopkomst tijdens wandeling

30 januari 202626 januari 2026 Kim5 reacties

In mijn vorige blog kon je al lezen dat ik opnieuw ben begonnen met wandelen. Ik neem het uiterst serieus en ben een vroege wandeling gaan maken.

Lees meer »

Opnieuw beginnen met wandelen

28 januari 202626 januari 2026 Kim4 reacties

Wandelen. De ene voet voor de andere. Ik heb het altijd graag gedaan. Helaas heeft MS me lange tijd halt gehouden, maar ik heb een doel en daarvoor moet ik opnieuw beginnen met wandelen.

Lees meer »

Berichtennavigatie

Oudere berichten
Welkom

Ik vind het heel fijn dat je op mijn blog bent beland. Op dit kleine stukje internet deel ik over mijn leven met MS en allerlei andere dingen.
Ik ben trouwens Kim, ben begin de dertig, woon ergens in de provincie Antwerpen (BE) en vind het heerlijk om te schrijven. Daarnaast ben ik een echte boekenwurm en cultuuropsnuiver.

Sommige blogs zijn beveiligd met een wachtwoord. Wil je graag meelezen, neem dan contact op.

Veel leesplezier!

ZOEK
ARCHIEF
Follow Kim leeft on WordPress.com

© 2019 - 2026 Kim Leeft

Blog op WordPress.com.
Terug naar boven
  • Abonneren Geabonneerd
    • Kim leeft
    • Voeg je bij 37 andere abonnees
    • Heb je al een WordPress.com-account? Nu inloggen.
    • Kim leeft
    • Abonneren Geabonneerd
    • Aanmelden
    • Inloggen
    • Deze inhoud rapporteren
    • Site in de Reader weergeven
    • Beheer abonnementen
    • Deze balk inklappen
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Reacties laden....