Abonnementje hier, abonnementje daar en voordat je het weet betaal je maandelijks voor iets wat je niet gebruikt. Tijd om door mijn abonnementen te gaan.
Lees meer »
Abonnementje hier, abonnementje daar en voordat je het weet betaal je maandelijks voor iets wat je niet gebruikt. Tijd om door mijn abonnementen te gaan.
Lees meer »
Vanavond is het weer zover: de eerste halve finale van het Eurovisiesongfestival 2024 met België en Nederland, donderdag is de tweede halve finale en zaterdag is het de finale. Wie zal er met de trofee naar huis lopen? Ik heb in ieder geval mijn favoriete inzendingen en mijn mening over België en Nederland in deze blog gegoten.
Lees meer »
Het 25ste seizoen van Wie is de mol? is van start gegaan. De voorbije jaren deed ik (heel) fanatiek mee met de app en toonde ik op het einde van het seizoen mijn parcours. Dit jaar gaat dit niet zo zijn en leg ik uit waarom.
Lees meer »
Vanavond is het weer zover: de eerste halve finale van het Eurovisiesongfestival 2024. Donderdag is er de tweede halve finale mét België en Nederland en zaterdag is het de finale. Wie zal er met de trofee naar huis lopen? Ik heb in ieder geval mijn favoriete inzendingen en mijn mening over België en Nederland in deze blog gegoten.
Lees meer »
Het is morgen Witte Donderdag en dat betekent dat de Nederlandse zender KRO-NCRV het spektakel The Passion uitzendt op NPO1.
Lees meer »
Wanneer de feestdagen achter de rug zijn, breekt met januari een donkere maand aan. Het lichtpuntje deze maand is de start van het nieuwe seizoen van Wie is de mol? Net als de voorbije jaren hield ik mijn parcours bij. Dit jaar weliswaar een beetje anders…
Lees meer »
Enkele weken geleden ontmaskerde ik de mol in de Nederlandse versie en ging ik meteen door met mollenjagen in de Vlaamse versie. Hoe ik het nu van afbracht, lees je hier.
Lees meer »
Op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar startte het nieuwe seizoen van Wie is de mol? Net als in 2021 (seizoen 21) en 2022 (seizoen 22) deel ik hier mijn parcours.
Lees meer »
Op de eerste dag van het nieuwe jaar begon het nieuwe seizoen van Wie is de mol? Eerlijk gezegd vind ik de Nederlandse versie leuker om naar te kijken dan de Belgische versie. Vorig jaar deelde ik ook mijn parcours, dat niet zo succesvol is beëindigd. Ik zat helemaal in de Marije-tunnel om na haar executie over te gaan op Rocky. Mis poes, want de enige echte mol van seizoen 21 was Renée.
Lees meer »
Maak kennis met Kim, de mollenjager. Geen garantie op succes. 😀 😉 Dit jaar heb ik voor het eerst de app van Wie is de mol? gedownload en punten ingezet. Vlak voor aflevering 2 had ik mijn tunnelmol te pakken. Waarom ik haar als tunnelmol had genomen, vertel ik hier. Ik laat ook mijn parcours doorheen de app zien. Zat ik op het juiste spoor of heeft de echte mol me volledig misleid?
Lees meer »