Abonnementje hier, abonnementje daar en voordat je het weet betaal je maandelijks voor iets wat je niet gebruikt. Tijd om door mijn abonnementen te gaan.
Lees meer »
Abonnementje hier, abonnementje daar en voordat je het weet betaal je maandelijks voor iets wat je niet gebruikt. Tijd om door mijn abonnementen te gaan.
Lees meer »
Het is weer tijd voor het dankbaarheidslijstje.
Lees meer »
Hoezo, is er weer een maand voorbij? Het is een cliché, maar wat gaat de tijd toch snel. Tijd voor het dagboek van mei.
Lees meer »
De vierde kaart is de deur uit!
Lees meer »
De derde kaart is de deur uit!
Lees meer »
In blogland gaat een tag (of vragenlijst) rond over bloggen. Ik zag ‘m al enkele keren voorbijkomen en besloot om het in te vullen.
Lees meer »
Tijd voor het dankbaarheidslijstje van april…
Lees meer »
Bij het maken van dit dagboek blijk ik weinig foto’s te hebben genomen. Bizar weinig. Met hetgeen ik dan toch heb, heb ik deze blog gemaakt.
Lees meer »
De tweede kaart is de deur uit!
Lees meer »
Begin november kreeg ik op een dag een niet zo’n leuk mailtje…
Lees meer »