Bij mijn geboorte gaven mijn ouders mij de naam Kim. Ze vonden het gewoon een mooie naam. Er zit niets speciaals achter. Ik heb ook maar één voornaam en geen drie zoals het gebruikelijk was in de tijd van mijn ouders.
Lees meer »
Bij mijn geboorte gaven mijn ouders mij de naam Kim. Ze vonden het gewoon een mooie naam. Er zit niets speciaals achter. Ik heb ook maar één voornaam en geen drie zoals het gebruikelijk was in de tijd van mijn ouders.
Lees meer »
Ik heb op 1 januari geen goede voornemens als gezonder eten, meer bewegen en blablabla gemaakt. Het lukt me toch niet om die vol te houden. Ik ben op 1 januari (technisch gezien op 30 december, aangezien dat de eerste dag in die nieuwe week in mijn agenda was) begonnen met elke dag twee dankbaarheidsmomentjes te noteren. Sommige dagen was dit heel moeilijk en moest ik diep gaan nadenken. Andere dagen rolden de dankbaarheidsmomentjes er zo uit. Een kleine opsomming:
Lees meer »
Plannen… Als ik kon, zou ik heel mijn leven plannen. Helaas, ik heb geen glazen bol…
Lees meer »
Hoe mooi en bijzonder 2018 was geweest met een nieuwe job en de aankoop van mijn appartement, des te heftiger is 2019 geweest. Toch zijn er ook nog steeds lichtpuntjes en kijk ik met plezier terug naar deze mooie momenten.
Lees meer »