Spring naar inhoud
  • Over mij
  • Contact
  • Multiple sclerose
    • Activiteiten MS-Liga
    • Chronisch ziek
    • Gezonder leven met MS
    • MS-dote
    • Multiple sclerose
  • Boeken
    • Feelgood
    • Jeugdboek
    • Non-fictie
    • Roman
    • Spanning
    • Thriller
    • Gelezen en geluisterd
    • WinterLezen
    • ZomerLezen
  • Hobby
    • CreaKim
    • Film
    • Kleurpret
    • Puzzelen
    • Televisie
  • Ik ben weg
    • Musical / Theater
    • Uitjes
    • Vakantie
    • Wandelen
  • Persoonlijk
    • Corona
    • Dagboek
    • Dankbaarheid
    • Groeten uit
    • Kletspraat
    • Koninklijke Kaartenmissie
    • Natuurplaatjes
    • Persoonlijk
    • Plog
    • Tag
    • Wonen
Zoeken
Sluiten

Kim leeft

Categorie: Persoonlijk

Wat mis ik (niet) tijdens deze coronatijden?

14 april 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Ondanks dat het leventje voor deze huismus pur sang niet bijster veel veranderd is, mis ik toch enkele dingen. En uiteraard zijn er ook dingen die ik totaal niet mis. En wat mag er van mij zeker blijven als deze crisis opgelost is?

Lees meer »

Het dagboek van een MS-patiënt in coronatijden #4 (4 april – 10 april 2020)

11 april 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Het is de vierde week van mijn dagboek. Ik ben al drie weken niet verder geweest dan de vierkante meters van ons huis en onze tuin. Ik neem het woord “quarantaine” nogal letterlijk. Wat ik de afgelopen week beleefd heb, lees je hieronder.

Lees meer »

Plog | Mooie lentedag, BBQ en Copaxone

7 april 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Wanneer ik ’s avonds in mijn bed lig, komen de beste blogideeën naar boven. Zo besliste ik ineens om een plog bij te houden. Plog staat voor PhotoLOG oftewel een fotodagboek.

Lees meer »

Het dagboek van een MS-patiënt in coronatijden #3 (28 maart – 3 april 2020)

4 april 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Tijd voor een nieuw dagboek!

Lees meer »

Dankbaarheid in maart 2020

2 april 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Maart 2020 gaat de geschiedenisboeken in als de maand waarin Europa in lockdown ging omwille van het coronavirus. Deze tijd is het nog belangrijker om te genieten van kleine dingen, aangezien we allemaal aan huis gekluisterd zijn.

Lees meer »

Het dagboek van een MS-patiënt in coronatijden #2 (21 maart – 27 maart 2020)

28 maart 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Tijd voor een nieuw dagboek!

Lees meer »

Kim, het chocolademeisje

26 maart 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Ik trek mijn etenswarenschuif op het werk weer open. Een schuif waar thee, koffiecapsules voor het Nespressomachine, instantsoepjes en koeken verborgen zitten. Ik heb zin in chocolade. Meteen schiet er een idee voor mijn blog in mijn hoofd. Kim, het chocolademeisje.

Lees meer »

Het dagboek van een MS-patiënt in coronatijden #1 (14 maart – 20 maart 2020)

21 maart 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Ik ben beter in het geschreven woord dan in het gesproken woord. In deze bizarre tijden heb ik nood om alles van me af te schrijven. Ik heb dan ook besloten om een dagboek bij te houden. Hopelijk krijgt dit niet veel “vervolgafleveringen”, want dan betekent dat we het virus snel onder controle gekregen hebben…

Lees meer »

Het coronavirus

14 maart 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Lange tijd maakte ik me weinig zorgen over het coronavirus. Het zal wel overgaan. Ik heb een beetje mijn kop in het zand gestoken. Ondertussen ben ik 180° gedraaid. Ja, ik maak me heel ongerust.

Lees meer »

Dankbaarheid in februari 2020

3 maart 202013 februari 2024 KimEen reactie plaatsen

Dankbaar zijn voor wat je hebt, is het begin van gelukkig zijn. Ook de afgelopen maand heb ik dagelijks twee dankbaarheidsmomentjes genoteerd. Hierbij een kort overzicht:

Lees meer »

Berichtennavigatie

Oudere berichten
Nieuwere berichten
Welkom

Ik vind het heel fijn dat je op mijn blog bent beland. Op dit kleine stukje internet deel ik over mijn leven met MS en allerlei andere dingen.
Ik ben trouwens Kim, ben begin de dertig, woon ergens in de provincie Antwerpen (BE) en vind het heerlijk om te schrijven. Daarnaast ben ik een echte boekenwurm en cultuuropsnuiver.

Sommige blogs zijn beveiligd met een wachtwoord. Wil je graag meelezen, neem dan contact op.

Veel leesplezier!

ZOEK
ARCHIEF
Follow Kim leeft on WordPress.com

© 2019 - 2026 Kim Leeft

Blog op WordPress.com.
Terug naar boven
  • Abonneren Geabonneerd
    • Kim leeft
    • Voeg je bij 37 andere abonnees
    • Heb je al een WordPress.com-account? Nu inloggen.
    • Kim leeft
    • Abonneren Geabonneerd
    • Aanmelden
    • Inloggen
    • Deze inhoud rapporteren
    • Site in de Reader weergeven
    • Beheer abonnementen
    • Deze balk inklappen
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Reacties laden....