Ondanks dat het leventje voor deze huismus pur sang niet bijster veel veranderd is, mis ik toch enkele dingen. En uiteraard zijn er ook dingen die ik totaal niet mis. En wat mag er van mij zeker blijven als deze crisis opgelost is?
Lees meer »
Ondanks dat het leventje voor deze huismus pur sang niet bijster veel veranderd is, mis ik toch enkele dingen. En uiteraard zijn er ook dingen die ik totaal niet mis. En wat mag er van mij zeker blijven als deze crisis opgelost is?
Lees meer »
Het is de vierde week van mijn dagboek. Ik ben al drie weken niet verder geweest dan de vierkante meters van ons huis en onze tuin. Ik neem het woord “quarantaine” nogal letterlijk. Wat ik de afgelopen week beleefd heb, lees je hieronder.
Lees meer »
Wanneer ik ’s avonds in mijn bed lig, komen de beste blogideeën naar boven. Zo besliste ik ineens om een plog bij te houden. Plog staat voor PhotoLOG oftewel een fotodagboek.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Maart 2020 gaat de geschiedenisboeken in als de maand waarin Europa in lockdown ging omwille van het coronavirus. Deze tijd is het nog belangrijker om te genieten van kleine dingen, aangezien we allemaal aan huis gekluisterd zijn.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Ik trek mijn etenswarenschuif op het werk weer open. Een schuif waar thee, koffiecapsules voor het Nespressomachine, instantsoepjes en koeken verborgen zitten. Ik heb zin in chocolade. Meteen schiet er een idee voor mijn blog in mijn hoofd. Kim, het chocolademeisje.
Lees meer »
Ik ben beter in het geschreven woord dan in het gesproken woord. In deze bizarre tijden heb ik nood om alles van me af te schrijven. Ik heb dan ook besloten om een dagboek bij te houden. Hopelijk krijgt dit niet veel “vervolgafleveringen”, want dan betekent dat we het virus snel onder controle gekregen hebben…
Lees meer »
Lange tijd maakte ik me weinig zorgen over het coronavirus. Het zal wel overgaan. Ik heb een beetje mijn kop in het zand gestoken. Ondertussen ben ik 180° gedraaid. Ja, ik maak me heel ongerust.
Lees meer »
Dankbaar zijn voor wat je hebt, is het begin van gelukkig zijn. Ook de afgelopen maand heb ik dagelijks twee dankbaarheidsmomentjes genoteerd. Hierbij een kort overzicht:
Lees meer »