Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Een kort gedichtje…
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Ik werk in een labo pathologie. Wij krijgen allerlei soorten stalen binnen, die uiteraard geregistreerd moeten worden. In onze vakgebied ook wel “de intake” genoemd. Deze stalen zitten samen met het aanvraagformulier in plastic zakjes. De meeste zakjes zijn normale zip-zakjes, maar sommige zakjes zijn nog professioneler. Ik vergelijk ze met de kookbuiltjes waar rijst in zit. Zakjes die je normaal gemakkelijk kunt openscheuren…
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Op het einde van de zomer was het daar. Pijn in voeten/voetzolen. Pijn als ik gewoon rechtsta. Pijn als ik wandel. Korte afstanden gaan perfect, maar zodra het iets langer wordt…
Lees meer »
Welkom bij het nieuwe dagboek. Geen vrolijk dagboek in ieder geval, want veel vrolijks heb ik niet te melden. Meneertje La Pein is in the house. Altijd, maar nu geeft hij weer een uitvoerig feestje. Ik zette ook de kerstboom op, maar moest vroegtijdig stoppen. Waarom? Dat lees je hier. 🙂
Lees meer »
Een kort gedichtje…
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijdens de vorige controle in mei werden de afspraken voor de volgende controle gepland begin november. Iets vroeger dan gepland gingen de onderzoeken door, aangezien ik nieuwe klachten ontwikkelde. Alhoewel, doordat het coronavirus er een stokje voor stak, kwam het eigenlijk op bijna hetzelfde neer met de reeds geplande controles.
Lees meer »