Wat vond ik van dit boek?
Lees meer »
Wat vond ik van dit boek?
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Elk jaar verschijnt er een nieuwe Mansell en ik ben er als de kippen bij om het te reserveren in de bib. Dit jaar was ik de eerste (denk ik). Ik weet dan ook dat ik het boek zo snel mogelijk moet lezen, want het boek is snel weer gereserveerd, waardoor ik het niet kan verlengen. De boeken van Jill Mansell zijn dus populair in onze bib, maar wat vond ik nu zelf van dit nieuwe boek van Jill Mansell?
Lees meer »
Wat vond ik van dit boek?
Lees meer »
Op een dag verscheen er op mijn Facebook-tijdlijn een bericht van een grote uitgeverij met hun catalogus voor het najaar. Welke boeken zouden ze uitgeven? Dit deed me er aan denken dat ook andere uitgeverijen die mondjesmaat bekend zullen maken. Ik besloot dus te gaan snuisteren in de online catalogi van mijn favoriete uitgeverijen. In dit bericht som ik enkele boeken op die me wel de moeite lijken om te lezen…
Lees meer »
Wat vond ik van dit boek?
Lees meer »
Sinds 2017 ben ik begeleidster van een KJV-groep. KJV staat voor Kinder- en Jeugdjury Vlaanderen. Kinderen lezen in verschillende leeftijdsgroepen acht geselecteerde boeken en beoordelen deze boeken. Op het einde van het leesjaar wordt er een winnaar per leeftijdsgroep uitgeroepen.
Lees meer »
Welkom bij de nieuwe naam! 🙂 Geen “Dagboek van een MS-patiënt in coronatijden” meer, maar “Liefste dagboek”. En alsof het zo moest zijn, is de eerste dag van dit nieuwe dagboek ook de eerste dag van een nieuw begin… In dit dagboek heel wat updates van “project appartement” en het was ook weer mijn eerste werkdag na de technische werkloosheid door corona.
Lees meer »
Wat vond ik van dit boek?
Lees meer »
Mijn dagboek gaat altijd van zaterdag tot en met vrijdag. Omwille van World MS Day zal het dagboek deze week gaan van zaterdag tot en met donderdag. Volgende week dus een extra lang dagboek van vrijdag tot en met vrijdag. Over het dagboek gesproken: er zal nog iets veranderen… 🙂
Lees meer »