Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Wie Liefste dagboek #20 en Liefste dagboek #21 gelezen heeft, weet al dat ik positief testte op corona. Indien je de dagboeken niet gelezen hebt, praat ik je hier even bij.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
In april hield ik al eens een plog (“fotodagboek”) bij (plog 5 april 2020). Aangezien ik door een positieve coronatest verplicht ben om tussen de vier muren van mijn appartement te blijven, besloot ik om eens een plog bij te houden van zo’n quarantainedag.
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Er is weer een maandje voorbij. “Dankbaarheid is het begin van geluk” was ook in september geldig. Soms is het moeilijk om de mooie momenten te zien, vooral als het even wat slechter gaat. Maar juist dan, is het nog belangrijker om naar de mooie momenten te kijken, misschien zelfs te zoeken en uiteindelijk te vinden. Dit waren enkele dankbaarheidsmomentjes in september 2020.
Lees meer »
Ik heb het gevoel dat ik elke week maar zit te zeuren en te zagen over pijn, vermoeidheid, … Ik ga het over een andere boeg gooien, of tenminste proberen. Ik ga weer wat positiever zijn. 🙂
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »