Ook terug van weggeweest! Mijn maandelijks dankbaarheidslijstje. 🙂
Lees meer »
Ook terug van weggeweest! Mijn maandelijks dankbaarheidslijstje. 🙂
Lees meer »
Terug van weggeweest! Het dagboek. Mijn laatste dagboek dateert van augustus 2021, nadien heb ik het even gelaten zoals het was. Ik merkte enkel dat ik het wel een beetje miste, dus ik begin er weer met volle moed aan. Wel in (weer) een iets andere vorm, zo laat ik de categorie “boeken” weg, aangezien er een hele blog gewijd is aan de boeken.
Lees meer »
Het is weer eens tijd voor een plog (photologboek). Ik maakte reeds een plog tijdens de eerste lockdown (april 2020) en tijdens de verplichte quarantaine omdat ik besmet was met het virus (oktober 2020).
Lees meer »
Vorige week kwam het eerste deel van het jaaroverzicht online. Nu volgt het tweede deel, van juli tot december.
Lees meer »
2021 is bijna voorbij. Het was weer een bijzonder jaar, met ups and downs. Corona achtervolgt ons nog altijd en zal dat ook nog wel even blijven doen, vrees ik. Vandaag blik ik terug op het eerste deel van dit bijzondere jaar.
Lees meer »
Toen de regering half augustus aankondigde dat er een derde prik zou worden gegeven aan een bepaalde doelgroep, beschouwde ik mezelf niet tot die doelgroep. Ik was er wel zeker van dat die derde prik ooit zou volgen, maar dan samen met de rest van de bevolking. Ergens in het komende voorjaar. Het ging rapper dan gedacht…
Lees meer »
Ik ben weer terug van een midweekje Limburg. In de periode voor MS zou dit volgepropt zijn met leuke activiteiten. Sinds MS is dit een illusie, een utopie. Ik wist al dat ik rekening moest houden met mijn lichaam en MS, maar toch draaide het nog anders uit…
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »
Het is weer tijd voor het maandelijks overzichtslijstje van dankbaarheidsmomentjes. Ik schrijf deze dagelijks op in mijn Structuurjunkiedagboek, zodat ik kan gaan spieken om deze blog te maken. 😉
Lees meer »
Tijd voor een nieuw dagboek!
Lees meer »