Noord-Brabant 2026 | Rustdag + wandelen (dag 4 + 5)

Dag 4 en 5 verliepen zowat hetzelfde qua indeling: rusten en wandelen.

Maandag 8 juni 2026

Na een druk weekend laste ik een rustdag in. Ik keek er naar uit om lekker te lezen. Dat heb ik ook gedaan. Met een kop koffie en een stukje chocolade.

Ik las dit boek trouwens uit. Ik kan al zeggen dat dit een aanrader is, net als de twee andere boeken in de reeks van Olivia Leroy.

In de namiddag besloot ik om te gaan wandelen in en rond het vakantiepark. Even de buurt verkennen.

Over het vakantiepark staat er een informatiebord met wandelingen in de omgeving door middel van knooppunten. Dit leek me interessant, dus ik trok een foto. Het vakantiepark ligt eigenlijk tussen de groene wandeling.

Ik wandelde zelfs het hele park rond. Ik zag een wirwar aan vakantiehuisjes in verschillende stijlen. Nadien kreeg ik telefoon van papa met de vraag of we iets gingen drinken in het Grand Café. Ik besloot naar daar te wandelen. Op het terras dronk ik een koffie (of twee).

Dinsdag 9 juni 2026

De volgende dag wilde ik in de voormiddag een wandeling maken. Ik koos voor de Spurktroute van 2,4 km. Mijn ouders wandelden gezellig mee. Het was een mooie wandeling, voornamelijk in de bossen.

Op het einde van de wandeling begon het te regenen. Ja, weer die regen. We checkten de buienradar en die voorspelde een korte bui. Het werd een korte hevige bui.

We waren vlakbij het museumcafé van het oorlogsmuseum en gingen daar even schuilen. Ik dronk een cappuccino.

We wandelden terug naar het huisje en lunchten. Na de lunch zijn mijn ouders gaan fietsen. Ik kroop mijn bed in voor een lang dutje.

Plaats een reactie