Oh, wat was ik zenuwachtig voor de eerste dosis Tysabri. Ik was de hele dag uit mijn doen.
Lees meer »
Oh, wat was ik zenuwachtig voor de eerste dosis Tysabri. Ik was de hele dag uit mijn doen.
Lees meer »
Elk jaar laat ik de griepprik zetten. Normaal heb ik er weinig last van, maar dit jaar was anders.
Lees meer »
Vorige week was het een spannende dag. Ik kwam te weten wat mijn nieuwe medicatie werd om MS af te remmen.
Lees meer »
In de vorige blog vertelde ik al meer over mijn nieuwe vriend. Ik besloot haar een naam te geven. Welke naam dat geworden is, vertel ik je hier.
Lees meer »
Sinds het begin van deze maand heb ik een nieuwe vriend.
Lees meer »
Oktober staat altijd in het teken van de jaarlijkse MS-controle. Dit jaar verliep het anders dan anders. Iets met een onderbuikgevoel dat zo sterk aanwezig was. Spoiler: mijn onderbuikgevoel had gelijk.
Lees meer »
Als MS-patiënt* moet je regelmatig onder de MRI. Dat is zo’n heel groot toestel dat nogal lawaai kan maken. Maar is het echt zo eng als het lijkt? En doet het pijn?
Lees meer »
Vorige week heb ik contact opgenomen met de neuroloog…
Lees meer »
Afgelopen voorjaar kreeg ik een bewegen op verwijzing van de huisarts. Het is tijd voor een update.
Lees meer »
Het is 29 augustus. Deze datum staat in mijn geheugen gegrift. Het is de dag van mijn MS-opstoot.
Lees meer »