Het is weer tijd voor mijn dankbaarheidslijstje. 🙂
Lees meer »
Het is weer tijd voor mijn dankbaarheidslijstje. 🙂
Lees meer »
Een nieuwe maand, dus tijd om even terug te blikken op mei. Een maand vol regen, veel beweging en terug zelf kunnen lezen. Het is nogal een goedgevuld dagboek, dus zet je even rustig neer. 😉
Lees meer »
Tegenwoordig zie je kinderen al van kleins af aan met een fietshelm fietsen. In mijne tijd was dat nog niet het geval. Fietshelmen waren voor wielrenners en later voor speedelecs. Maar ik op mijn gewone stadsfiets en later e-bike? Waarom zou ik?
Lees meer »
Voor mijn bewegen op verwijzing wil ik weer meer gaan wandelen. En graag ook onbekende wandelgebieden.
Lees meer »
April is voorbij, dus het is tijd voor het dankbaarheidslijstje…
Lees meer »
April doet wat-ie wil. Deze volkswijsheid was helemaal van toepassing afgelopen maand. We hebben heerlijke dagen gehad, maar ook sombere dagen. In deze blog neem ik je mee in mijn maand.
Lees meer »
Sinds december 2019 blog ik op kimleeft.com. Eerst was het nog gratis, maar ondertussen betaal ik voor mijn blog. En toen kwam er een vergelijking opzetten in mijn hoofd…
Lees meer »
Eind januari had ik een afspraak bij de oogarts. Naast de huisarts is de oogarts een dokter waar ik al van kleins af aan naar toe ga.
Lees meer »
Het is weer tijd voor mijn dankbaarheidslijstje!
Lees meer »
Het eerste kwartaal van 2024 is weer achter de rug. Bizar hoe snel het gaat. Afgelopen maand was druk en vermoeiend, en dus heb ik veel te vertellen. Lees je mee?
Lees meer »