Spring naar inhoud
  • Over mij
  • Contact
  • Multiple sclerose
    • Activiteiten MS-Liga
    • Chronisch ziek
    • Gezonder leven met MS
    • MS-dote
    • Multiple sclerose
  • Boeken
    • Feelgood
    • Jeugdboek
    • Non-fictie
    • Roman
    • Spanning
    • Thriller
    • Gelezen en geluisterd
    • WinterLezen
    • ZomerLezen
  • Hobby
    • CreaKim
    • Film
    • Kleurpret
    • Puzzelen
    • Televisie
  • Ik ben weg
    • Musical / Theater
    • Uitjes
    • Vakantie
    • Wandelen
  • Persoonlijk
    • Corona
    • Dagboek
    • Dankbaarheid
    • Groeten uit
    • Kletspraat
    • Koninklijke Kaartenmissie
    • Natuurplaatjes
    • Persoonlijk
    • Plog
    • Tag
    • Wonen
Zoeken
Sluiten

Kim leeft

Categorie: Chronisch ziek

Mijn aanvraag voor een parkeerkaart werd geweigerd

28 april 202525 april 2025 Kim7 reacties

Een paar maanden geleden vroeg ik een parkeerkaart voor mindervaliden aan. Ik mocht ondertussen op bezoek bij de FOD Sociale Zekerheid. Een week later kreeg ik het resultaat.

Lees meer »

Venijnige griepprik

15 november 202412 november 2024 Kim10 reacties

Elk jaar laat ik de griepprik zetten. Normaal heb ik er weinig last van, maar dit jaar was anders.

Lees meer »

Boekrecensie | We zijn allemaal wel eens moe – Annika Mell

13 augustus 20249 augustus 2024 Kim4 reacties

Aangezien ik zelf altijd moe ben, was ik heel nieuwsgierig naar het verhaal van Annika…

Lees meer »

De roep om hulp

31 juli 202426 juli 2024 Kim6 reacties

Het is middernacht. Ik word wakker. Mijn ademhaling versnelt. Ik begin te zuchten. Daar is het weer. Paniekaanval nummer zoveel.

Lees meer »

Afbouwen met antidepressiva… of toch niet?

24 juli 202419 juli 2024 Kim5 reacties

Sinds de zomer van 2023 neem ik antidepressiva. Met de nieuwe zomer (althans, dat zou het moeten zijn) is het een ideaal moment om af te bouwen met antidepressiva. Of toch niet?

Lees meer »

Brief van FOD Sociale Zekerheid

17 juli 202412 juli 2024 Kim3 reacties

Ik kreeg een brief van FOD Sociale Zekerheid. Dan weet je dat het belangrijk is.

Lees meer »

Daar was weer een herkenbare piijn

27 mei 202425 mei 2024 Kim3 reacties

Op een woensdagmiddag kreeg ik plots pijn onder mijn linkerborst. Een stekende pijn zoals je ook kunt krijgen in je flank na het lopen.

Lees meer »

MS-Update: Hoe gaat het nu?

13 mei 202410 mei 2024 Kim5 reacties

Recentelijk ging ik naar de huisarts voor het driemaandelijks onderzoek in kader van de inname van Zeposia.

Lees meer »

Wat heb ik op dit moment nodig?

29 april 202428 april 2024 Kim4 reacties

“Wat heb jij op dit moment nodig?” vroeg de psycholoog aan mij tijdens de laatste sessie. Het zette me aan het denken.

Lees meer »

Mijn bedje in de zetel

22 april 202420 april 2024 Kim2 reacties

Ik vertoef vaak in mijn zetel. Niet uit luiheid, maar omdat mijn lijf om rust vraagt. En om in bed te liggen, is niet altijd leuk. Dus ik heb een bedje in de zetel.

Lees meer »

Berichtennavigatie

Oudere berichten
Nieuwere berichten
Welkom

Ik vind het heel fijn dat je op mijn blog bent beland. Op dit kleine stukje internet deel ik over mijn leven met MS en allerlei andere dingen.
Ik ben trouwens Kim, ben begin de dertig, woon ergens in de provincie Antwerpen (BE) en vind het heerlijk om te schrijven. Daarnaast ben ik een echte boekenwurm en cultuuropsnuiver.

Sommige blogs zijn beveiligd met een wachtwoord. Wil je graag meelezen, neem dan contact op.

Veel leesplezier!

ZOEK
ARCHIEF
Follow Kim leeft on WordPress.com

© 2019 - 2026 Kim Leeft

Blog op WordPress.com.
Terug naar boven
  • Abonneren Geabonneerd
    • Kim leeft
    • Voeg je bij 37 andere abonnees
    • Heb je al een WordPress.com-account? Nu inloggen.
    • Kim leeft
    • Abonneren Geabonneerd
    • Aanmelden
    • Inloggen
    • Deze inhoud rapporteren
    • Site in de Reader weergeven
    • Beheer abonnementen
    • Deze balk inklappen
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid

Reacties laden....