Wanneer ik de map open waarin ik de foto’s voor mijn dagboek verzamel, merk ik op dat ik eigenlijk heel weinig beeldmateriaal heb. Ik heb dus geprobeerd om met die foto’s een dagboekje te maken.
Lees meer »
Wanneer ik de map open waarin ik de foto’s voor mijn dagboek verzamel, merk ik op dat ik eigenlijk heel weinig beeldmateriaal heb. Ik heb dus geprobeerd om met die foto’s een dagboekje te maken.
Lees meer »
Ik heb nog nooit naar de film van Pretty Woman gekeken, maar naar de musical ben ik ondertussen wel geweest. Al was dat ook nogal een avontuur…
Lees meer »
Ik kan soms zo versteld staan hoe sommige mensen zo asociaal kunnen parkeren. Het is een klein irritatiepuntje bij mij.
Lees meer »
Ik was in februari jarig, maar omwille van volle agenda’s van de gezinsleden konden we pas nu iets gaan eten voor mijn verjaardag.
Lees meer »
Ik keek naar de film Inside Out, in het Nederlands ook gekend als Binnenstebuiten.
Lees meer »
Mocht je mijn Gekleurd in februari 2025-blog gelezen hebben, weet je dat ik dit boek wilde volkleuren voor het einde van deze winter. Ik had nog 5 platen te gaan. Het is me gelukt! In deze blog verzamel ik alle gekleurde platen.
Lees meer »
Afgelopen zondag reden we naar de Arenberg in Antwerpen voor de voorstelling Het Hoge Noorden van Annemie Struyf en Soetkin Baptist.
Lees meer »
Ik heb een kleurboek volgekleurd! In deze blog laat ik je de ingekleurde platen zien.
Lees meer »
In de vorige blog vertelde ik over mijn leven als Disney-leek. Alhoewel ik mezelf wat onderschatte. Ondertussen kan ik een film toevoegen aan mijn lijstje, want via Disney+ bekeek ik Encanto.
Lees meer »
of dat dacht ik toch…
Lees meer »